MAMACITA – 360° καμπάνια νέου καταστήματος!
Ας ξεκινήσει το πάρτι! Όταν το Mamacita αποφάσισε να ανεβάσει τη θερμοκρασία στο Χαλάνδρι ανοίγοντας εκεί το νέο του spot, φέραμε τη Mariposa για να διασφαλίσουμε ότι τα εγκαίνια θα ήταν τόσο καυτά και αξέχαστα όσο και η μεξικάνικη κουζίνα!
services:
Date:
Challenge
Το άνοιγμα ενός νέου εστιατορίου είναι πάντα μια δημιουργική πρόκληση και για το Mamacita, το ζητούμενο ήταν να προσθέσει ένα ξεχωριστό χρώμα στο Χαλάνδρι! Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου τους εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας, η πρόκληση ήταν να διασφαλίσουν ότι η νέα τοποθεσία στο Χαλάνδρι όχι μόνο θα ακολουθούσε τα χνάρια του πρώτου, αλλά θα χόρευε και τη δική της salsa.
Let the party started!
Για να αποτυπώσουμε την εκρηκτική ατμόσφαιρα του Mamacita, επιστρατεύσαμε τη γοητεία και το χάρισμα της δημοφιλούς influencer Mariposa (Έλενα Κρεμλίδου). Η Mariposa ενσάρκωσε την ίδια τη Mamacita — μια εντυπωσιακή, πληθωρική, σέξι και φροντιστική γυναίκα που ξέρει να διασκεδάζει, είτε μόνη της είτε με την παρέα της. Δημιουργήσαμε ένα ζωντανό βίντεο με την Mariposa στο επίκεντρο, παρουσιάζοντάς την ως την ψυχή του πάρτι — το άτομο που όλοι περιμένουν με ανυπομονησία για να ξεκινήσει η διασκέδαση. Αυτό το οπτικό αφήγημα στόχευε να αναδείξει το ζωντανό και γιορτινό πνεύμα για το οποίο το Mamacita είναι γνωστό.
Deliverables
Η ψηφιακή καμπάνια μάρκετινγκ για τα εγκαίνια του Mamacita ήταν ένα απολαυστικό μείγμα ελκυστικού περιεχομένου και στρατηγικής προώθησης:
YouTube campaign:
Λανσάραμε ένα μαγευτικό βίντεο με πρωταγωνίστρια τη Mariposa, αναδεικνύοντάς την ως την ψυχή του πάρτι!
TikTok Campaign:
Δημιουργήσαμε μια σειρά από viral TikTok βίντεο, σχεδιασμένα να προσελκύσουν το νεανικό κοινό. Ορισμένα από αυτά περιλάμβαναν street talks και challenges στο κέντρο του Χαλανδρίου με την Mariposa, τα οποία συνέβαλαν στη γρήγορη αναγνωρισιμότητα του καταστήματος στο τοπικό κοινό. Επιπλέον, πραγματοποιήσαμε συνεργασίες με δημοφιλείς TikTokers, οι οποίοι επισκέφθηκαν το κατάστημα και μοιράστηκαν την Mamacita εμπειρία μέσω των καναλιών τους, συμβάλλοντας έτσι στην προώθηση του brand.
Influencers:
Συνεργαστήκαμε με διάσημους food vloggers για να αναδείξουμε την εξαιρετική μεξικάνικη κουζίνα του Mamacita.
Event εγκαινίων:
Διαχειριστήκαμε κάθε λεπτομέρεια, διοργανώνοντας το πιο φαντασμαγορικό event εγκαινίων. Στην εκδήλωση προκαλέσαμε πέρα από micro & mega influencers, πολλούς δημοσιογράφους και φυσικά το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, την Mariposa.
Event “Day of the Dead”:
Σε αυτήν την ιδιαίτερη περίσταση, σχεδιάσαμε ένα θεματικό event, στο οποίο η Mariposa μεταμορφώθηκε με ένα θεματικό μακιγιάζ, προσδίδοντας μια εκρηκτική πινελιά στην ημέρα των νεκρών! Το συγκεκριμένο event είχε γίνει sold out 20 ημέρες πριν την εκδήλωση.
Publicity:
Για όλες τις παραπάνω ενέργειες, γράψαμε και δημοσιέυσαμε στα πιο δημοφιλή online περιοδικά μια σειρά από αφιερώματα που αναδείκνυαν το ταμπεραμέντο του νέου μαγαζιού.
Perfomance:
Αναλάβαμε τη διαχείριση των διαφημιστικών καμπανιών για το Mamacita σε Facebook, Instagram, Google, YouTube και TikTok, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Η στρατηγική μας οδήγησε σε σημαντική αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, ενίσχυσε την αλληλεπίδραση με το κοινό και βελτίωσε την απόδοση των διαφημίσεων, προσελκύοντας νέους πελάτες και ενισχύοντας την παρουσία του Mamacita στην αγορά.
Productions / Φωτογράφιση – Βιντεογράφηση:
Πραγματοποιήσαμε μια υψηλής ποιότητας φωτογράφιση & βιντεογράφηση, καταγράφοντας την ενέργεια και την ουσία της νέας τοποθεσίας του Mamacita.
Design / Σχεδιασμός Νέου Μενού:
Σχεδιάσαμε δύο καινοτόμα μενού, ένα αφιερωμένο στα απολαυστικά burgers του Mamacita και ένα στα λαχταριστά κοκτέιλ. Κάθε μενού αποτελεί μια ζωντανή έκρηξη χρωμάτων και γεύσεων, που ενσαρκώνει απόλυτα το πνεύμα της “Vida Loca” που αντιπροσωπεύει το Mamacita.
Results
Η δυναμική και ελκυστική καμπάνια όχι μόνο κατέστησε το νέο κατάστημα του Mamacita στο Χαλάνδρι ως must-visit προορισμό, αλλά και το εδραίωσε στη συνείδηση του κόσμου ως ένα ζωντανό, διασκεδαστικό και αγαπητό σημείο στη γεμάτη ανταγωνισμό εστιατορική σκηνή.