GO MEGA: Από το ξεκίνημα στην κορυφή! Πώς κυριαρχήσαμε στην κρητική αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων!
Όταν η Go Mega μας ανέθεσε το performance marketing της σε όλη την Ευρώπη, είδαμε μια μοναδική ευκαιρία να επιδείξουμε την κυριαρχία μας στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
services:
Date:
Challenge
Η αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων στην Κρήτη είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική για πολλούς λόγους. Πρώτα απ’ όλα, η Κρήτη είναι ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, προσελκύοντας εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Συγκεκριμένα, η Κρήτη υποδέχεται πάνω από 4 εκατομμύρια τουρίστες ετησίως, γεγονός που δημιουργεί μεγάλη ζήτηση για υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων.
Η πρόκληση στην αγορά αυτή δεν είναι μόνο η υψηλή ζήτηση, αλλά και η έντονη ανταγωνιστικότητα από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων όπως η Hertz, η Avis, η Europcar, και άλλες. Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν τεράστια budget για online διαφήμιση, επενδύουν συνεχώς σε όλες τις πλατφόρμες (Google Ads, Meta ads, Tik Tok ads κ.α.) και έχουν αναπτύξει ισχυρά δίκτυα συνεργατών και πελατών.Αυτό καθιστά την προσπάθεια νέων παικτών για είσοδο στην αγορά να φαντάζει σε πολλούς αδύνατη.
Στη Media Planners όμως το αδύνατο δεν είναι απλώς μια πρόκληση, αλλά μια υπόσχεση. Όταν όλοι οι άλλοι βλέπουν εμπόδια, εμείς βλέπουμε ευκαιρίες. Όταν οι στόχοι φαίνονται άπιαστοι, εμείς τους φέρνουμε κοντά σας. Όταν ο ανταγωνισμός φαίνεται ανίκητος, εμείς τον ξεπερνάμε με στρατηγικές που κάνουν τη διαφορά.
Μετά από εκτενή έρευνα αγοράς, αναλύοντας λέξεις-κλειδιά, αναζητήσεις στη Google, πτήσεις και προβλέψεις κοινού από κάθε χώρα της Ευρώπης, εκπονήσαμε ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας και προβολής.
Deliverables
Το πλάνο στηρίχθηκε σε μια ολοκληρωμένη πολυκαναλική διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια, συνοδευόμενη από τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για όλα τα κοινωνικά δίκτυα της Go Mega. Αυτό ενίσχυσε τις άμεσες κρατήσεις και αύξησε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
- Τεχνικό Set Up / Tracking Codes: Για την ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων της Κρήτης, με τα τεράστια διαφημιστικά budget των ανταγωνιστών, έπρεπε να διαχειριστούμε κάθε ευρώ διαφήμισης με στρατηγική ακρίβεια για να διασφαλίσουμε την επιτυχία του πλάνου μας. Για να παρακολουθούμε την απόδοση πωλήσεων ανά καμπάνια και μέσο, να διασφαλίσουμε ακριβείς μετρήσεις και να εξασφαλίσουμε συνεχή βελτιστοποίηση των διαφημιστικών μας ενεργειών, εγκαταστήσαμε και ρυθμίσαμε όλους τους κώδικες παρακολούθησης σε κάθε πλατφόρμα (Google, Meta, ιστοσελίδα, TikTok, Mailchimp).
- Google Ads – Διαχείριση διαφημίσεων: Δημιουργήσαμε μια εκτεταμένη καμπάνια “always on” στη Google με διαφημίσεις Google Search, Perfomance Max & Remarketing που ανέβασαν το κύρος του brand και ενίσχυσαν σημαντικά τις κρατήσεις αυτοκινήτων. Επιπλέον, δημιουργήσαμε καμπάνιες με banners που στόχευαν στο να εμπνεύσουν τους τουρίστες, προβάλλοντας τα αξιοθέατα της Κρήτης και την άνεση που προσφέρει η ενοικίαση αυτοκινήτου για την εξερεύνησή τους.
- Social Media: Αναπτύξαμε από το μηδέν την παρουσία της Go Mega στα κοινωνικά δίκτυα, δημιουργώντας προφίλ σε Facebook, Instagram, LinkedIn και TikTok. Σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, έπρεπε να σχεδιάσουμε ένα πλάνο που δεν θα επικεντρωνόταν στις αλληλεπιδράσεις, τα likes ή τους followers, αλλά στην αποδοτική χρήση κάθε ευρώ διαφήμισης. Έτσι, δημιουργήσαμε μια στρατηγική που συνδύαζε οργανικές αναρτήσεις και στοχευμένες διαφημίσεις, με κύριο στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο και την ενίσχυση των κρατήσεων.Για να το επιτύχουμε αυτό, η δημιουργική ομάδα της Media Planners ταξίδεψε στην Κρήτη για να πραγματοποιήσει ειδική φωτογράφιση και παραγωγές βίντεο.
- Events – Influencers: Αν και το πλάνο επικοινωνίας εστίαζε κυρίως στους τουρίστες, δεν παραλείψαμε να ενισχύσουμε το brand και στην εγχώρια αγορά. Συνεργαστήκαμε με κορυφαίους influencers της Ελλάδας που είναι δημοφιλείς στα παιδικά κοινά, όπως οι Panos Dent, Konstantina, W1ndz, Alekkun, και Mr Antouon, οι οποίοι δημιούργησαν vlogs στα κανάλια τους με τα αυτοκίνητα της Go Mega στην Κρήτη. Στόχος μας ήταν να ενδυναμώσουμε το brand της Go Mega στην ελληνική οικογένεια, ώστε να γίνει η πρώτη επιλογή για ενοικίαση αυτοκινήτου κάθε φορά που θα επισκέπτονται την Κρήτη. Επιπλέον, για την ενίσχυση της παρουσίας της Go Mega στην τοπική αγορά της Κρήτης, φροντίσαμε για τη συμμετοχή της σε σημαντικά τοπικά events.
@gomegacarrentalscrete The only car rental company in Crete! #crete #summergreece #fyp #carrental #greekisland #greece #gomega #rentacar #summerincrete #creta #crete2024 ♬ πρωτότυπος ήχος - GoMega.gr
Results
Μέσω στοχευμένων καμπανιών σε όλες τις πλατφόρμες (Meta, Google, TikTok, LinkedIn), μετατρέψαμε τη Go Mega σε ισχυρή επιλογή για online κρατήσεις, ανταγωνιζόμενη αποτελεσματικά τους πολυεθνικούς γίγαντες του κλάδου.
Παρά τα μεγάλα διαφημιστικά budget των ανταγωνιστών της, καταφέραμε, μέσω συνεχούς βελτιστοποίησης των διαφημίσεών μας, να επιτύχουμε ένα μέσο impression share 63,4%. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι σε κάθε 10.000 αναζητήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου που γίνονται από τουρίστες που θα επισκεφτούν την Κρήτη, η Go Mega εμφανιζόταν στις 6.400. Επιπλέον εμφανιζόμασταν στην κορυφή της σελίδας στις 5.000 από κάθε 10.000 αναζητήσεις.
Τα συνολικά αποτελέσματα ήταν πραγματικά εντυπωσιακά, με σημαντική αύξηση των εσόδων και καθιέρωση της Go Mega ως ηγέτη στην αγορά ενοικιάσεων στην Κρήτη.