ALLOU FUN PARK – Halloween: Πως κατακτήσαμε το διαδίκτυο με Scroll-Stopping περιεχόμενο!
Όταν το Allou! Fun Park Ζήτησε το Απόλυτο Viral Halloween, Φέραμε τον Kratos από το God of War & Δημιουργήσαμε το Πιο Εκρηκτικό Scroll-Stopping Περιεχόμενο!
services:
Date:
Challenge
Η πρόκληση για την ομάδα μας ήταν η δημιουργία περιεχομένου που θα σταματούσε τους χρήστες από το σκρολάρισμα στα κοινωνικά δίκτυα, αιχμαλωτίζοντας την προσοχή τους. Πριν από οποιαδήποτε δημιουργική διαδικασία, όπως η ανάπτυξη motion graphics ή γραφικών, είχαμε ανάγκη από ένα καθηλωτικό storytelling. Μια ιστορία, ένα κείμενο που θα αποτελούσε τη βάση για την κατασκευή ολόκληρης της καμπάνιας, προσελκύοντας και διατηρώντας το ενδιαφέρον του κοινού από την πρώτη ματιά.
Script - idea
Για να συνδεθούμε συναισθηματικά με την εφηβική γενιά, αναζητούσαμε έναν πρωταγωνιστή με τον οποίο θα μπορούσαν να ταυτιστούν βαθιά. Επίσης, χρειαζόμασταν μια συναρπαστική ιστορία που θα έδενε αρμονικά τις 5 διαφορετικές θεματικές εβδομάδες του Allou! Halloween (τα Freaky Weekends) σε ένα συνεκτικό και ελκυστικό σενάριο. Γι’ αυτό επιστρατεύσαμε τον Δημήτρη Χαβρέ, γνωστό ως Kratos από το God of War, και δημιουργήσαμε ένα κεντρικό σενάριο.
Deliverables
Αφού καταλήξαμε στην κεντρική ιδέα και γράψαμε το βασικό σενάριο, για να επιτύχουμε το στόχο μας, δηλαδή τη δημιουργία scroll-stopping περιεχομένου, έπρεπε να συνδυάσουμε τα scripts με υψηλής ποιότητας εικόνες, βίντεο με ζωντανά χρώματα, εντυπωσιακά οπτικά εφέ για κάθε θεματική εβδομάδα, δημιουργικές συνθέσεις που ξεχωρίζουν στην οθόνη και ένα στρατηγικό πλάνο διαφημίσεων (google ads, tik tok ads, meta ads).
Το creative τμήμα της Media Planners, σε συνεργασία με make-up artists, ανέλαβε τη μεταμόρφωση του Έλληνα Kratos για το νέο του ρόλο, δημιουργώντας μια σειρά βίντεο σε διάφορα formats (YouTube, YouTube Shorts, Instagram Reels, TikTok).
Επιπλέον, αναλάβαμε τη βιντεοσκόπηση κάθε θεματικής εβδομάδας στο Allou, την φωτογράφιση ολόκληρης της καμπάνιας και τη δημιουργία ειδικών motion graphics και after effects βίντεο για Instagram και TikTok.
Αυτή η προσεκτικά ενορχηστρωμένη προσέγγιση εξασφάλισε την επιτυχία της καμπάνιας και κράτησε το κοινό καθηλωμένο.
@alloufunparkgr This week is Haunted Pirates week!🏴☠️ 28 & 29 Οκτωβρίου, οι στοιχειωμένοι πειρατές ξυπνούν και διψάνε για εκδίκηση!⚔️ Σου... κλείνουν το μάτι και σε προκαλούν! Θα καταφέρεις να γλιτώσεις από τον γάντζο τους?! #halloween #freakyweekends #hauntedpirates #alloufunparkgr ♬ πρωτότυπος ήχος - Allou! Fun Park
@alloufunparkgr The Freakiest Circus of your life is about to begin...🤡 21 & 22 Οκτωβρίου, το πιο φρικιαστικό τσίρκο που έχεις δει ποτέ στη ζωή σου, ζωντανεύει μπροστά στα μάτια σου στα Freaky Weekends του Allou! Fun Park..👻 Οι κλόουν θα σε κάνουν να... ματώσεις από το γέλιο.. Θα καταφέρεις να τους αντιμετωπίσεις?🤔 #FreakyCircus #FreakyWeekends #halloween #alloufunparkgr ♬ πρωτότυπος ήχος - Allou! Fun Park
@alloufunparkgr Κανένας δεν γλιτώνει από τα Freaky Weekends...🫣 Τρομακτικοί ήρωες και cosplay χαρακτήρες θα σε στοιχειώσουν αυτό το ΣΚ, 14 & 15/10 στο Cosplay Horror Weekend.👻 Πρόσεξε γιατί είσαι εσύ ο επόμενος! #halloween #alloufunpark #cosplayhorrorweekend #alloufunparkgr #freakyweekends ♬ πρωτότυπος ήχος - Allou! Fun Park
Results
Τα συνολικά αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν εντυπωσιακά. Το περιεχόμενο κατάφερε να μαγνητίσει την προσοχή των νέων, ενώ στο TikTok το ερώτημα αν ο Έλληνας Kratos είναι πίσω από τη δημοφιλή καμπάνια έγινε trend. Το Allou Fun Park όχι μόνο αύξησε την αναγνωρισιμότητα του event, αλλά και κατάφερε να συγκεντρώσει 2 εκατομμύρια προβολές μέσω οργανικών αναρτήσεων και διαφημίσεων, προσελκύοντας τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε Halloween εκδήλωση στην ιστορία του, κάνοντας μια τεράστια εισπρακτική επιτυχία. Από την άλλη, ο Δημήτρης Χαβρές εξαργύρωσε αυτή τη συνεργασία, βλέποντας τη σελίδα του στο TikTok να εκτοξεύεται, καθώς ο κόσμος ανακάλυψε τον άνθρωπο πίσω από τον αγαπημένο τους ήρωα, τον Kratos.